Risanke


Alchemy Mindworks GIF Construction Set

Alchemy Mindworks Inc, GIF Construction Set™ for Windows 1.0Q, GIF Construction Set Demonstration Page,

A Quick Guide to Animated GIFs, Guide

American Sign Language Fingerspelling


Erich Neuwirth: LOGO at the movies.


Logo in risanke

SetActiveArea [XLow YLow XHigh YHigh]
Ima isti učinek kot možnost Bitmap Active Area Command iz izbire. Določi aktivno področje za ukaze za delo z bitno sliko.

Funkcija

ActiveArea
vrne opis tekočega aktivnega področja. Tako zaporedje ukazov: setactivearea [-10 -10 10 10] show activearea izpiše [-10 -10 10 10]
BITSAVE slika
(BITSAVE slika bbitov)
Shrani bitno sliko iz aktivnega področja na datoteko slika v obliki zapisa .BMP (Microsoft Windows Bitmap). Pozor, ta zapis ne uporablja stiskanja. Pri tem je bbitov število bitov na piko (1 = 2 barvi, 4 = 16 barv, 8 = 256 barv, 24 = 16.7 milijon barv). Privzeta vrednost je 24. repeat 72 [repeat 4 [fd 100 rt 90] rt 5] SetActiveArea [0 0 50 50] BitSave "roza.bmp MessageBox [Postanek] [Nadaljuj] cs BitLoad "roza.bmp Poskusimo!

Kot vidimo se je ohranil le del slike.

GifSave slika
(GifSave slika zakasnitev dodaj ponovi)
Shrani bitno sliko iz aktivnega področja na datoteko slika v obliki zapisa .GIF (Graphics Interchange Format, CompuServe). Ta zapis uporablja stiskanje; omogoča pa največ 256 barv.

Druga oblika ukaza omogoča shraniti na isto datoteko zaporedje slik - risanko. Pri tem zakasnitev določa koliko milisekund naj prikazuje tekočo sliko, logična količina dodaj odloča ali začne ustvarjati novo sliko (False), ali tekočo sliko doda že shranjenim (True). Celoštevilska količina ponovi določa ponavljanje risanke: -1 = brez ponavljanja (privzeta), 0 = neomejenokrat, n = ponovi n krat.

Ukaz GifSave bo najbolje deloval, kadar uporabljamo računalnik v načinu 256 barv. Težave lahko nastopijo, če različne slike uporabljajo različne barvne palete. Tem težavam se lahko izognemo z uporabo ukaza ClearPalette med posameznimi slikami. Še bolje je uporabljati isto paleto za vse slike.

to MakeGIF cs SetActiveArea [-150 -150 150 150] ; Prve slike ne dodajamo make "dodaj "False repeat 36 [ repeat 4 [fd 100 rt 90] rt 10 ; dodaj tekoco sliko (brez zakasnitve, ; neomejeno ponovitev) (gifsave "./anim_gif/rozca.gif 0 :dodaj 0) make "dodaj "True ] end MakeGIF Poskusimo! In tu je rezultat.